Ni naslova

Objavila Anja
V Neuvrščeno
26. december 2007

Sicer nisem imela namena pisati…

Ob pesmi I just want you to know who I am sem dobila mravlnice… in se zavedala, da morem sedanje misli deliti z nekom. Ker vem, da trenutno ni nikogar, ki bi želel poslušati emo izjave, bom z njimi zagrenila življenje vam.

Pesem je drugače iz filma, če se prav spomnim, in ne verjamem, da vas jo veliko pozna. Pa vendar… Besedilo se poišče na googlu, tako da se ne bi obremenjevala s tem.

Vsak od nas je že kdaj občutil tisto pravo žalost… ko si želiš biti samo sam… pozabiti… nekako preboleti… in nato spet poleteti - od veselja. Gledam po MSNju… srčki, izjave ljubezni, pa spet srčki, vmes pa… tisto boleče… pošiljanje vseh v tri strani, želja po žalosti… Časi so se spremenili… mladina se je spremenila… vse se je spremenilo… si res želimo te spremembe? Si želimo uničiti svet z egoizmom? Sovraštvom? Sebičnostjo? Tudi, če se človek obvladuje, so stvari, ki ga uničijo. Zakaj morajo umirati nedolžni? Zakaj ne umrejo tisti, ki si to resnično želijo? Zakaj umirajo tisti, ki jih imamo radi? Zakaj sploh moraš nekoga izgubiti? Je to kazen? Usoda? Naklučje? Ne moremo ravno reči, da je dobro za nas, da umre nekdo, ki ga ljubimo.

Tisti, ki se trudijo biti prijazni, ustrežljivi, ki so zmeraj na voljo, postanejo prizadeti… Je sploh še dobro biti dober?

Včasih si želim, da bi živela daleč nazaj… Mogoče niti ne tako daleč. Na primer med hipiji. Kjerkoli, samo ne v tem času. Času zla. Tudi, če se dogajajo dobre stvari, slišimo še samo za tiste slabe… Zakaj nekdo hoče živeti tako? Kaj se dogaja z ljudmi?

Zakaj nekdo rad gleda posnetke pretepa? Zakaj se nekdo sploh rad spravlja na šibkejše? Kaj je tako zanimivega v tem?

Svet propada. Ne zaradi hrane… Ne zaradi nafte… Ne zaradi onesnaženja. Propada zaradi nas. Uničujemo ga dan za dnem… ne z onesnaženjem… ne s čimerkoli… ampak s svojimi pokvarjenimi dušami. Uničujemo ga z egoizmom, sovraštvom, sebičnostjo, lažnivostjo,… Kvarimo nežne otroške duše, prevzemamo jim otroštvo… Ni čudno, da 12-letnice že pijejo vsak petek… v takem svetu si še jaz na trenutke zaželim zlati šus v žilo.

Kdaj bodo ljudje spoznali, da je duhovna plat človeka veliko bolj pomembna kot denar in materialne dobrine? Ja, seveda, vsem vam je pomembno, da je človek dober, tudi če nima denarja, ne? Če pa bi se ozrli okrog, bi ugotovili, da temu ni ravno tako.

Ljudje delajo samo še za denar… Ni več časa za družino, otroke… Samo delo… od jutra do večera. Drugače nimaš niti za vodo. Da ne pozabimo: naš otrok more imeti vse boljše od sosedov, prav tako mi… ali pa: ne sme biti prikrajšan za stvari, ki jih imajo vsi drugi najstniki. No ja, ubistvu je že znano, da dandanašnji starši ne znajo vzgajati. Niti jim ni treba, ker se otrok sam. Kam pa zapade… je druga tema.

Tebi: I just want you to know who I am -Ne želim te samo zaradi tega…


26 Comments

  1. roky, 27. december 2007:

    roki dobu komp nazaj:P (are u suprised?)
    tvoje vprašanej…ali se splača bit dober?….. to sem se tut sam že velikrat vprašu. dobre osebe zmeraj umrejo prehitro… razni drugi “prasci” pa dočakajo visoko starost.
    Sam pol se zmeri vprašam….a ni to mogoče kazen?..živeti dolgo….z slabo vestjo..z morami…z mislijo da si nekoga prizadel? Vsekakor se splača biti dober. če kmalu umreš te ljudje ohranijo v lepem spominu, če pa dolgo živiš…lahko živiš merno..brez slabe vesti.
    …i know…

  2. Nikolaj (XxX), 27. december 2007:

    Ok, bol butaste (objave - izjave) pa še ne.

    Nekako si me prisilila, da še jaz podam nekaj svojega mnenja ter s tem prikažem kako se ne strinjam s tabo.

    1. Me res zanima kako bi ti vzgajala svoje otroke ;) (štrik in zaprta soba)? :P
    2. V vsakem je črna “sila” (tudi v tebi, a je to tako nevrjetno) :D
    3. Zakaj bi bil en dober in s tem pridobil 0, kot eden, ki je bad guy in si je s svojo “žlehnobo” pridobil vse svoje bogastvo ;)
    4. Svet uničujemo mi. Yeah Right (NOT) Svet se uničuje tudi sam od sebe… Vem, da se slišu čudno (bomo šli pa na drug planet žvet) :) in to je mogoče…
    5. A si že vidla človeka, ki bi delav za besedo Hvala? (jst tut ne) :D

    Ajde (upam da odgovoriš oz. pokomentiraš)

  3. Anja, 27. december 2007:

    @Nikolaj:
    Me veseli, da nekoga tudi butasta objava pripravi do pisanja :P
    1. ne… ampak mislim, da bi jim mogla pustiti mal otroštva? Naj jih že pri enem letu začnem moriti z abecedo?
    2. ja, tut v meni je črna sila, tega sploh ne zanikam. Če bi še kako drugo objavo prebral, bi ugotovil, da si na trenutke nekatere osebe želim zaštihat.
    3. Kaj si želel s tem povedat? Razn tega, da želiš biti totalni prasec in še večji materialist?
    4. Hm… kk se svet sam uničuje? Drugače pa… lepo te prosim… Kaki drugi planet… Pobili se bomo med sabo. In to bo konec.
    5. Ne boš verjel… Sem že tudi učila nekoga zastonj, zato, da mi je reku hvala. In zdej te bo kap, a? My bad.

  4. Nikolaj (XxX), 27. december 2007:

    Pa naredimo “dvogovor” :D

    Glede “prascev in materialistov” bi mogla kakega drugega osebka vprašat, ki se druži z mano in ne mene :)

    -Gledaš preveč pisimistično - poklal se bomo, kira izjava =D s takim mišljenjem ko ga maš ti bi se že zdavni! Poleg tega:(in ja nasa že dela “poizkuse” kako narediti atmostefo na Veneri / Marsu in s tem posledično čez 30let tja tudi preseliti človeštvo) Sliši se neverjetno toda resnično (pa ne mi govorit, da gledam fantazijske filme). :D
    -Prav tako sem dobil občutek, da si v boljših odnosih samo s tistimi, ki se ti “klanjajo” oz. ti pritrdijo na vse tvoje izjave.
    -Glede na 5. odgovor sn mislo bolj na splošno, koliko ljudi bi naredilo isto kot ti? :D (mogoče kakki 3 od 100) pa še ti bi se na koncu počutili užaljeno. Razen tebe, ker ti si itak izjema :D

  5. Anja, 27. december 2007:

    @Nikolaj:
    Niti po Luni nismo hodili, ti pa fantaziraš o Marsu… Če slučajn nisi slišal - filemček o hoji po Luni je zrežiran… Pri tisti temperaturi na žalost zamrzne vse, kar je mogoče.
    Nisem pesimistična… Zakaj ZDA napada Irak? Zarad nafte - ker le ta prinaša denar. In ja, pobili se bomo zaradi denarja… Ali pa boste. Ker si človek želi zmeraj več vsega, namesto da bi imel poudarek na duhovni rasti.
    Jaz sem v dobrih odnosih tudi z ljudmi, ki se ne strinjajo z mano, samo da se mogoče z njimi ne družim veliko. Pa saj se ti tudi najbrž ne s tistim, ki mu nič ne paše pri tvojem mnenju?
    Ja, izjem pa je več kot si misliš. Če gre tebi samo za denar - izvoli, kapitalizem je tebi na dlani. Ne verjamem pa, da boš kdaj srečen, tudi če boš najbogatejši na Zemlji.

  6. Nikolaj (XxX), 27. december 2007:

    @Anja:
    -Lej sej to nima veze, če smo hodili po luni, :D kajti če pogledaš razvoj v zadnjih 50letih in kakšna tehnologija je na voljo, je samo še vprašanje časa, kdaj bo prišlo do teleportaže živega bitja… Če so že teleportirali delec… Vse kar se sliši ne mogoče, je v enem smislu mogoče. Kdo pa si je mislil pred parimi leti, da bo lahko prepotoval svet v 1dnevu oz. še manj. Ravno tako sedaj ne vrjamemo, da je možno življenje na drugih planetih, vendar čez nekaj časa bo to nekaj čisto vsak danjega. Problem je edino, kako to predstaviti širši publiki in naravovarstvenikom :D (lahko ti povem, da so že v 2. svetovni vojni bili načrti za GPS, kar pa je še sedaj neka “bavbav” tehnologija”)
    … Predvidevam, da se glede tega ne bomo nikoli strinjali :)
    -Glede ZDA se pa strinjam s tabo :) (čudno ne?) :P Vendar smo / so še ljudje, ki jim denar ne pomeni vse, vendar mora biti meja. Samo, a ni ravno to človeška navada, hrepeneti po nečem večjem, če ne bi bilo “hrepenenja” po nečem boljšem, bi še vrjetno bili sedaj v času cerkve in njene vladavine…. (JoJ kam sem zašel) :D
    -Prijatelje si izbiraš sam oz. si oni izberejo tebe :P

  7. Njusk, 27. december 2007:

    okej, ampak ti pa res PREVEC crno gledas na svet :D sicer pa, I just want you to know who I am, da nena mislis ti s tem komad Iris od Goo Goo Dolls? (and I don’t want the world to see me, cause I don’t think that they’d understand…?) kr ta komad zmaga :)

  8. sverde1, 28. december 2007:

    poklal se bomo, kira izjava

    Ija to se čist kamot lahko zgodi… se je že skor zgodilo leta 1962, če si že slučajno slišal za kubansko krizo… lahko se še kaj podobnega spet zgodi, ravno letos je bla ena kriza, ko je Putin zaradi protiraketnega ščita (ki je po njegovem preblizu moskvi) spet poslal patruljirat letala, ki so bila prizemljena od konca hladne vojne.

    kako narediti atmostefo na Veneri / Marsu in s tem posledično čez 30let tja tudi preseliti človeštvo

    Ja tle res mal preveč gledaš filme, ker NASA ma do leta 2030 v načrtu komi dokončat bazo na luni, šele potem bodo šli na Mars (s človeško posadko). Na Veneri pa verjetno niti ne bodo poizkušali, ker je prevroče + atmosfera je precej strupena. So že poslal par sond, pa niso dolgo preživele (par ur).

    Če slučajn nisi slišal - filemček o hoji po Luni je zrežiran…

    Če bi bil zrežiran bi rusi tedi zihr paniko zagnal, verjem.

    je samo še vprašanje časa, kdaj bo prišlo do teleportaže živega bitja…

    Da teleportiral so delec velikosti parih nanometrov na razdalji parih metrov, tako da jst glede tega nism kaj preveč optimističen. Poleg tega pa v človeškem telesu nonstop potekajo kemične reakcije in ne vem kolk bi bla teleportacija zdrava.

    lahko ti povem, da so že v 2. svetovni vojni bili načrti za GPS, kar pa je še sedaj neka “bavbav” tehnologija

    Zakaj pa “bavbav” tehnologija? Novejši mobiteli imajo že vgrajene GPS sprejemnike. Edino kar nekateri delajo “bavbav” pri tej tehnologiji, je to, da lahko nekdo (kakšna vladna organizacija) vidi kje hodiš. Ampak saj sledijo ti lahko tudi, če nimaš telefona z vgrajenim GPS sprejemnikom, razlika je samo v tem, da te sledijo na mogoče 10metrov manj natančno.

    Zakaj ZDA napada Irak?

    Ija pa ni vojna samo v Iraku :D fora je samo v tem, da mediji to vojno bolj izpostavljajo.

  9. roky, 28. december 2007:

    pokal se bomo …pa še kako. razmere na bližnjem vzhodu se že sedaj pokajo. Tole s statusom kosova pa tudi ni poplnoma nedolžna zadeva, saj se poglabljajo razlike med rusijo in zda, to pa vsekakor ni preveč dobro za svet, ker voditelje teh držav itak boli k*** za svet.
    amapk ni vse tako črno, pa tut belo nebo nikoli, svet je v barvah, zato je lep.

  10. Anja, 28. december 2007:

    @Nikolaj
    Ne, ne bova se strinjala… Že zarad tega, ker si si ti v glavi pač tako zadal. Tudi pri ljudeh se zmožnosti naenkrat končajo. Zdaj mi pa še razloži, zakaj naj bi bila tehnologija tako super? Če ljudje ne bi uničevali Zemlje, se jim tudi ne bi bilo treba preseljevat…
    Ja, ampak hrepenenje po več je ljudi tudi spravlal v zanimiva dejanja. Npr. pokoli itd.

    @Njusk:
    Niti ne, dan je bil preveč lep, pol je pa konec mogu bit mal čudn :P
    Drugač pa ja, ta komad ^^

    @sverde1:
    Film je zrežiran. Poglej si ga in poglej si dokumentarec o tem. Na filmu zastava plapola (ja… seveda… na luni je po novem veter, a ne?) itd. Itak pa je najbolj 100% to, da na Luni vse zmrzne, tudi kamere, ker je premrzlo… Kako so potem lah kej posnel?
    Ja, izpostavljajo jo, zato sem jo tudi jaz. Ampak lej, še zmeri… vsepovsod se pobijajo, še mal pa bo spet 3. svetovna. In kaj bo potem? Preveč dobrega orožja imajo slabe države…

    @roky:
    Zda špilajo svetovne policaje. Ubistvu pa delajo samo sraje.

    @all:
    Knjiga Teorizem (pisatelja pozabla)… Preberite, pa vam bo še kej več jasno.

  11. Nikolaj (XxX), 28. december 2007:

    @[b]sverde1[/b]
    Seveda se lahko zgodijo kakšni pokoli, vendar se to dejanje nikoli ne bo preneslo na celotno prebivalstvo…

    @[b]Anja[/b]
    -Vsaka stvar ma svoj konec :)

    -Ne vem zakaj vedno izpostaviš slabo stran… (poleg tega jaz menim, da majo pokoli slabo in dobro stran…)

    -in če ne bi bilo “tehnologije” oz. “razvoja” bi mi še vedno bili na ravni pračloveka. :P Če si to želiš lahko odjadraš v Brazilijo in v njihov pragozd, ki ga bo tako ali tako kmalu zmanjkalo (zaradi vpliva človeka) :D

  12. Anja, 28. december 2007:

    @Nikolaj
    In ti si tako prepričan, da niso mogoči pokoli?
    Drugač pa… vsaka stvar ma svoj konec… ja, kk bi blo tebi, če bi ti nekdo to izjavu, pa ti nož nekam zabil. Neb blo lih fajn ne? In to mi delamo Zemlji… Nož ji zabijamo kamorkoli lahko. Če pa je tebi tako vseeno, važno, da ti preživiš, pol pa nwm…
    Dobra stran pokola je?
    Ne, ne bi ostali na stopnji pračloveka.
    Se zavedaš ka se bo zgodilo, ko ne bo več dreves? Najbrž ne… se še v šoli niste učil o tem.

  13. Nikolaj (XxX), 28. december 2007:

    Ravno v prejšnji izjavi sem napisal, da so možni pokoli. :D

    -Dobra stran pokola je, da si utrdimo samozavest… :P
    -Ko ne bo več dreves, bo isto kot da bi bili :D (in smo se že učili o tem v šoli) saj največji proizvajalec kisika so alge v morju! :)

  14. sverde1, 28. december 2007:

    Film je zrežiran. Poglej si ga in poglej si dokumentarec o tem. Na filmu zastava plapola (ja… seveda… na luni je po novem veter, a ne?) itd. Itak pa je najbolj 100% to, da na Luni vse zmrzne, tudi kamere, ker je premrzlo… Kako so potem lah kej posnel?

    Sem gledal precej dokumentarcev na to temo… Glede zastave pa iz wikipedije: “The astronauts were moving the flag into position, causing motion. Since there is no air on the Moon to provide friction, these movements caused a long-lasting undulating movement seen in the flag.”
    Mraz na luni tudi ni problem:
    1. obstaja izolacija
    2. temperatura na luni je odvisna od časa ko se sprehajaš po njej:
    Surface temperature (day): 107°C
    Surface temperature (night): -153°C
    3. ker je atmosfera na luni redkejša se toplota drugače prenaša kot na zemlji

    Seveda se lahko zgodijo kakšni pokoli, vendar se to dejanje nikoli ne bo preneslo na celotno prebivalstvo…

    To je že res, ampak če se začnejo države množično nukat se bomo vsi svetl xD

    Dobra stran pokola je?

    Dobra stran pokola oz. vojne je tehnološki napredek, ki ga ta vojna prinese, ampak cena je ogromna.

  15. Anja, 28. december 2007:

    @Nikolaj:
    Morje pa sploh ne onesnažujemo, ne?
    Drugač pa bedn razlog, da nekoga zaštihaš.
    @sverde1:
    Js še zmer ne verjamem.
    Cena je ogromna… Sej Hitler je odkril ogromno zdravil, ampak zaradi njih je pobil ogromno Židov. Torej?

  16. primož, 30. december 2007:

    A je sploh pomembno a smo hodl po luni al ne (moje mnenje je sicer, da smo hodl…drugače so dokumentarci ki trdijo da nismo pa so tisti ki trdijo da smo, je pa definitvno amerika tolk dobra da bi znala use zrežirat…možnosti puščam odprte), sicer pa od tega mi navadni smrtniki nimamo koristi, prej škodo, da se zapravlja naš denar. Drgače ne vrjamm sicer, da se bomo poklal, razn če bo res nekje na oblasti človek, ki je tolko prfukjen, da je za ceno svojih idelov (ki seveda s pokolom tudi izginejo) pripravljen pobit sebe in vse ostale na tem planetu.

    Dejstvo problem je, če se ga zavedamo ga lahk poskušamao rešt… mogoče mamo premla vpliva ampak poskust ni greh.

    Jst sicer še zmeraj pravim, da je treba živet za trenutek, pa gledat tut naprej, vsak se lahk pa pr seb trud da neki nardi za svet, ampak kreganje ne reš ničesar, in če se že tuki na blogu ne strinjate (oz. ne dovolite da bi vas kdo prepriču z argumenti v nasprtno), potem svet preprosto nemora bit drugačen. Sicer smo pa vsi ljudje in ima vsak pravico do svojega menja

  17. Anja, 30. december 2007:

    @primož:
    Mislim, da je marsikomu pomembno, če smo hodili al ne. Ubistvu lej… najbrž smo hodili, ampak tega ni posnetega. 100%.
    Ne gre se za nekoga, ki bo prišel na oblast, pa hotu vse pobit. Gre se za to, da se bomo začel pobijat zaradi osnovnih potreb (beri: vode, hrane, itd.). Oz. najprej se bomo itak zarad denarja, nastal bo kaos in potem… In ne, ne mi sedaj, da se to ne bo zgodilo. Ljudje s(m)o zmeraj bolj pod pritiskom in ko bo počilo večim ljudim (npr. teorizma sicer ni kaj več kot v preteklosti, AMPAK problem je v tem, ker pri vsakem napadu umre veliko večje število civilistov kot včasih). Tudi glede te tigrice, ki je pobegnala iz kletke, se je precej govorilo o tem, da so ji pomagali kakšni “teoristi”, ki so za svobodo živali (in tega bo tudi zmeraj več).
    Razloži, kako bi ljudi prepričal, da denar ni pomemben? Ker to je problem. Ker se večina ljudi pehari za denarjem in takšnih bo zmeraj več.
    Predzadnji stavek mi je full všeč ^^ Občasno je pač treba sklenit kompromise…

  18. primož, 30. december 2007:

    Ok sej sem reku glede lune, da nebom nič tredil (ja nekomu mogoče je “pomembno”, to zastopim, ampak nasplošno v svetu nam nič ne pomeni… mislim ne živimo ne lepše ne greš če je nekdo hodu po luni al pa ne, sej sam to sem jst hotu povedat nč druzga.) Drgač kak se bomo pobil, je bil to pač sam eden od možnih scenarijev, ki nemoreš rečt, da ni možen, smo bli zlo bliz tega tačas, ko je potekala hladan vojna, tega nemoreš zanikat.
    Sicer jst še zmeri mislim da se nebomo zaradi hrane in vode pobili, ok boš rekla da sem mogoče optimist. Sej sem, sem pa tut realist, je možnost, da se to nardi, samo je tut tolko velik ljudi not uklučenih, da morš že kar na vlko posplošvat, pa nasplošno postavt hipotezo, ki bo držala. So že marsikaj napovedovalo pa se ni izšlo, tako kot so napovedal. Naj čas pokaže svoje. Drgač da neboš rekal da se ne strinjam s tabo, ker je alhk tvoja trditev možna ni pa nujna. Stvar je lahko tudi bolj svetla kot se zdi.

  19. Nikolaj (XxX), 30. december 2007:

    @Anja
    -A mi lahko razložiš zakaj denar ni pomemben? :D

  20. Anja, 31. december 2007:

    @primož:
    Ti si mica: “Strinjam se z vsemi.” xD
    Drugač pa lej, če mene vprašaš se bomo posredno pobil zarad hrane in vode. Itak se bo začel s tem, da bo zmeraj dražja in ker si je večina ljudi ne bo več mogla privoščiti, bodo začeli krasti. In iz malih kraj, bodo rasle večje, zmeraj večji procent umrlih bodo umori. Itd.

    @Nikolaj
    Daj raj meni ti razloži zakaj je pomemben?
    Ni pomemben… Denar ukradeš in ga imaš. Lahko ukradeš pamet? Zdravje? Veselje? Prijaznost? Ne?! Ga ne moreš niti kupiti?! Demet, pol si pa v težavah. Ker je samo to tisto resnično pomembno.

  21. mica, 1. januar 2008:

    mogoče se strinjam z vsemi, ker je v vsakem mnenju neki pametnega?

  22. Anja, 1. januar 2008:

    @mica:
    Nism nič rekla… ne me napadat :(

  23. mica, 1. januar 2008:

    lejo no, nism misla kot napad. sam pac skusam v mnenju vsakiga najdit neki, v cemer se da z njim strinjat. in stvar prou presenet, kok hitr zacnes ljudi bols razumet. :)

  24. primož, 4. januar 2008:

    amm jst sm napisu da se strinjam z usakim…ampak sem smilu sam u tejle temi k se tukele menmo, da nebo slučajn pomote, da se zmeri z usemi strinjam, kar defintivno ni res. Drgač pa čas bo prinesel svoj. Ker nevemo kaj bo…lahk sam predvidevamo, pa uživimo te trenutke k so nam zej dani ;).

    P.S. je pa res ja da se use draža… bo gospodarska kriza spet, tak kot je bla že velikrat, zato ni nujno res da se zgdodi ta črn scenarij ki ga opisuješ je ap možno. Čeprov smo pa morda krivi za te podražiteve tudi sami ljudje, ki smo čedalje bolj izbirčni. Če pomislmeo kolk hrane gre u likvidacijo iz trgovine ker jim poteče rok…itd, pa ne sam hrana, nasploh mamo prevelik stvari na izbiro in vsak hoče najblojše. Zaradi tistih najbogatejših ki v svojih rokah držijo večino svetovnega premoženja pa se stvar samo salbša. Ker ti ljudje čedalje bolj bogatijo se nekje ustvarja primankljaj..seveda se to ustvarja pri nam nižjem sloju, ki na to nimamo nikakršnega vpliva in prav tako ne miljonskih dobičkov. Tak je pač vset, vsak gleda sam še nas vojo korist,… morda pa nas ravno to pokoplje. never know

  25. mitja, 27. marec 2008:

    kaj zej to anja? nehala blogat? :)

  26. Anja, 27. marec 2008:

    mhm, nehala :$ druge obveznosti :P

Leave a comment


  •  

    december 2007
    P T S Č P S N
    « nov   apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
Število obiskovalcev: 25657